SEMINARAS MOKYTOJAMS „MOKINIŲ ĮGALINIMAS PAMOKOJE“

Šiuolaikinėje mokykloje mokytojas kasdien susiduria su naujais iššūkiais. Vienas jų – kaip kūrybingiau įtraukti mokinį į ugdymo (-si) procesą ir įgalinti jį produktyviai dirbti per pamokas. Šios aktualios temos pristatymu ir analize Utenos RPM centre prasidėjo Naujieji 2020 metai sausio 2 dieną vykusiame seminare mokytojams „MOKINIŲ ĮGALINIMAS PAMOKOJE“. Seminarą vedė PRIMUM ESSE mokymų konsultantė ir ISM vadybos magistrė Rūta Gudmonaitė, kuri daugiau kaip dešimtmetį rengia ir įgyvendina mokymo programas lyderystės ir vadovavimo, asmeninio efektyvumo, konfliktų valdymo ir kitomis temomis. Pateikdama gyvų pavyzdžių, lektorė parodė, kaip reikėtų mokytojams peržvelgti savo nuostatas ugdymo klausimais ir pakeisti požiūrį į mokinį, supažindino su mokinio įgalinimo modeliu, pasiūlė susieti jį su savo veikla ir numatyti, kokias įgalinimo rekomendacijas galima būtų kiekvienam išbandyti. Lektorės teigimu, ne visada sėkmė priklauso nuo turimų resursų, ją pasiekti galima leidžiant mokiniams kelti pamokos tikslus, į veiklą mokinius įtraukti per žaidimus (jie turi taisykles, bet žaidžiant nepatiriama streso) ir mokant prisiimti atsakomybę.