Karjeros specialistų tinklo vystymas

 

Projekto „Karjeros specialistų tinklo vystymas“ tikslas – užtikrinti profesinio orientavimo paslaugų teikimą įvairaus amžiaus mokiniams bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir kitose švietimo įstaigose.

Projekto metu numatoma vystyti karjeros specialistų tinklą ir užtikrinti karjeros konsultavimo paslaugų teikimą mokiniams. Projekto metu bus įdarbinti karjeros specialistai, teikiantys profesinio orientavimo paslaugas mokiniams bendrojo ugdymo mokyklose ar kitose švietimo įstaigose. Numatoma, kad 2023 m. pabaigoje švietimo įstaigose dirbs 380 karjeros specialistų. Profesinis orientavimas bus vykdomas teikiant ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir profesinio konsultavimo paslaugas.

Projekto trukmė – 2022 m. rugsėjo 13 d. – 2023 m. gruodžio 31 d.
Projekto finansavimo suma – 9 998 172,97 Eur

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.

 

MODULIO „TRANSPORTO PRIEMONIŲ VIDAUS DEGIMO VARIKLIŲ TECHNINĖ PRIEŽIŪRA IR REMONTAS“ ĮGYVENDINIMAS GIMNAZIJOS MOKINIAMS UTENOS REGIONINIAME PROFESINIO MOKYMO CENTRE”
NR. 10-002-T-0006

Projekto įgyvendinimo pradžia: 2023-09-01 d.

Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2025-06-30

Projekto finansavimo suma – 5 128 Eur.

Projekto tikslas – apmokyti 5 Utenos „Saulės“ gimnazijos mokinius formaliosios Transporto priemonių remontininko modulinės profesinio mokymo programos modulio „Transporto priemonių vidaus degimo variklių techninė priežiūra ir remontas“ Utenos regioniniame profesinio mokymo centre, gerinant švietimo ir mokymo kokybę, įtraukumą, veiksmingumą, aktualumą darbo rinkos atžvilgiu, siekiant padėti įgyti bendrąsias verslumo kompetencijas ir įgūdžius, skatinti bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigų bendradarbiavimą.

Projekto tikslinė grupė – 5 Utenos „Saulės“ gimnazijos mokiniai, atvykstantys mokytis į Utenos regioninį profesinio mokymo centrą pagal formaliąją Transporto priemonių remontininko modulinės profesinio mokymo programos (P42071604) modulį „Transporto priemonių vidaus degimo variklių techninė priežiūra ir remontas“ (407161692).

Utenos regioninis profesinio mokymo centras projektu sprendžia šias problemas:

1. bendrojo ugdymo mokyklų profesinio orientavimo efektyvumo gerinimas, sudarant sąlygas mokytis profesijos dar mokyklos suole;

2. inžinerinių specialybių populiarinimas;

3. Utenos regioninio profesinio mokymo centro sukurtos modernios infrastruktūros ir mokymo bazės efektyvesnis panaudojimas.

5 Utenos „Saulės“ gimnazijos mokiniai, švietimo įstaigoms įgyvendinant bendradarbiavimo sutartį, pasirinko Utenos regioniniame profesinio mokymo centre mokytis formaliosios Transporto priemonių remontininko modulinės profesinio mokymo programos (P42071604) 15 kreditų apimties modulį „Transporto priemonių vidaus degimo variklių techninė priežiūra ir remontas“ (407161692). Taip pat visi šie mokiniai mokysis modulio, orientuoto į skaitmeninių kompetencijų ugdymą, kompetencijų, reikalingų žaliajai pertvarkai, ugdymą. Planuojama, jog mokiniai modulį baigs ir kompetencijas įgis 2025-06-30.

Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis

Jungtinio projekto projektas „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“

Nr. 10-025-J-0001-J02-00011

 

Projekto pradžia – 2023-09-04

Projekto pabaiga – 2024-06-30

Projekto biudžetas – 56 667,38 Eur.

 

JP projekto veikla – asmenų, besimokančių pagal formaliojo profesinio mokymo programas, praktinis mokymas sektoriniame praktinio mokymo centre.

JP projekte dalyvaus 125 mokiniai (24 grupės po 5-8 profesinio mokymo įstaigos  mokinius), atvykstančius mokytis į Maisto pramonės ir prekybos praktinio mokymo centrus pagal Virėjo, Apskaitininko, Konditerio, Duonos ir pyrago gaminių kepėjo, Finansinių paslaugų teikėjo   formaliojo profesinio mokymo programas iš 7 profesinio mokymo įstaigų:  Biržų  technologijų ir verslo  mokymo centro, Rokiškio profesinio mokymo centro, Marijampolės profesinio rengimo centro, Švenčionių  profesinio rengimo centro, Kupiškio technologijos ir verslo mokyklos, Ukmergės  technologijų ir verslo mokyklos bei Zarasų profesinės mokyklos.

45  mokiniai (7 grupės, vidutiniškai po 6 mokinius) pagal Virėjo modulines profesinio mokymo programas v. k. P21101308, P21101388, P32101305,   P42101303 5 dienas mokysis Nesudėtingų technologijų pusgaminių gaminimas,  Karštųjų patiekalų ir pusgaminių gaminimas ir apipavidalinimas, Tautinio paveldo patiekalų gaminimas modulių;

25  mokiniai (5 grupės po 5 mokinius) pagal Konditerio  modulines profesinio mokymo programas  v.k.,  P43101302, T43101302  mokysis 5 dienas  Nemielinių tešlų konditerijos gaminių gaminimas ir  konditerijos pusgaminių ir puošimo elementų gamyba  modulių;

5  mokiniai (1 grupė) pagal Duonos ir pyrago kepėjo  modulines profesinio mokymo programas v.k. P32101306, T32101301 mokysis 5 dienas Duonos gaminių gaminimas ir fasavimas  modulio;

45  mokiniai (9 grupės po 5 mokinius) pagal Apskaitininko modulines profesinio mokymo programas  v.k. P43041101, T43041102  mokysis 5 dienas: Buhalterinė apskaitos tvarkymas,  Įsipareigojimų dokumentų apskaitos tvarkymas ir registravimas apskaitoje, Turto dokumentų tvarkymo ir registravimo apskaitoje, Pajamų ir sąnaudų duomenų formavimas ir apskaitymas, mokesčių apskaičiavimas ir deklaravimas  modulių. Iš Biržų technologijų ir verslo mokymo centro ir Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos  po 10  mokinių, iš  Kupiškio technologijos ir verslo mokyklos – 5 mokiniai,  iš Rokiškio profesinio mokymo centro – 20 mokinių.

5 mokiniai (1 grupė) iš Švenčionių  profesinio rengimo centro mokysis  pagal Finansinių paslaugų teikėjo  modulinę profesinio mokymo programą v.k P43041201, T43041202. 5 dienas mokysis  Buhalterinės apskaitos tvarkymas, mokesčių apskaičiavimas ir deklaravimas  modulio.

JP projekte numatyta, kad bent 40 proc., t.y. 50 mokinių praktinio mokymo metu prekybos sektoriniame  praktinio mokymo centre  pagerins skaitmeninius įgūdžius, t. y. mokysis pagal formaliojo profesinio mokymo programas, orientuotas į skaitmeninių kompetencijų ugdymą: Apskaitininko  modulinę profesinio mokymo programą v.k P43041101, T43041102, Finansinių paslaugų teikėjo  modulinę profesinio mokymo programą v.k. P43041201, T43041202. Taip pat visi mokiniai tobulins bent po 1 kompetenciją, reikalingą žaliajai pertvarkai.

JUNGTINIO PROJEKTO „PAMEISTRYSTĖ – NAUJA GALIMYBĖ MAN!”
PROFESINIO MOKYMO PAMEISTRYSTĖS FORMA ĮGYVENDINIMAS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO ĮMONĖSE PROJEKTAS
NR. 10-010-J-0001-J03-00015

 

JP projekto įgyvendinimo pradžia: 2022-01-02 d.

JP projekto įgyvendinimo pabaiga: 2024 m birželio 30 d.

Projekto finansavimo suma – 46618,58 Eur.

JP projekto veikla – profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas smulkaus ir vidutinio verslo (toliau – SVV) įmonėse. JP projekte dalyvaus 9 profesinio mokymo įstaigos mokiniai, kurie buvo priimti mokytis pagal visą formaliojo pirminio arba tęstinio profesinio mokymo programą ir pabaigs mokymus pameistrystės forma.

JP projektu siekiama įgyvendinti iš viso 9 pameistrystės:

1 mokinys pagal transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo programą trumpos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Kelio servisas Utenoje“ įmonėje;

5 mokiniai, iš jų 2 mokiniai pagal apdailininko modulinę profesinio mokymo programą ir 3 mokiniai pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo programą trumpos trukmės pameistrystės forma mokysis MB „Modernizacijos projektai“

1 mokinys pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „USM Engineering“ įmonėje;

1 mokinys pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Mantika“ įmonėje.

1 mokinys pagal apdailininko modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Dauniškis ir KO“ įmonėje.

Pameistrystės bus įgyvendinamos SVV įmonėse, su kuriomis sudarytos bendradarbiavimo sutartys ir kurios atitinka SVV įmonės statusą.

JP projekte numatyta, kad bent 40 proc. mokinių, priimtų mokytis pagal formaliojo profesinio mokymo programą pameistrystės forma, mokysis pagal programą, orientuotą į skaitmeninių kompetencijų ugdymą.

 

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos Kartos Lietuva“ lėšomis.

PROFESINIO MOKYMO PAMEISTRYSTĖS FORMA
ĮGYVENDINIMAS DIDELĖSE ĮMONĖSE PROJEKTAS
NR. 10-010-J-0001-J04-00001

 

JP projekto įgyvendinimo pradžia: 2022-01-02 d.

JP projekto įgyvendinimo pabaiga: 2024 m birželio 30 d.

Projekto finansavimo suma – 19208,94 Eur.

JP projekto veikla – profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas didelėse įmonėse. JP projekte dalyvaus 3 profesinio mokymo įstaigos mokinių, kurie buvo priimti mokytis pagal visą formaliojo pirminio arba tęstinio profesinio mokymo programą ir pabaigs mokymus pameistrystės forma

JP projektu siekiama įgyvendinti iš viso 3 pameistrysčių:

2 mokiniai pagal maisto (mėsos ir paukštienos pusgaminių ir gaminių, pieno gaminių, duonos ir pyrago kepinių gamybos) pramonės darbuotojo modulinę profesinio mokymo programą, (T43072102) ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB “Rokiškio pieno gamyba” įmonėje;

1 mokinys pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo, (P43071501) programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Biovela-Utenos mėsa“, įmonėje;

Pameistrystės bus įgyvendinamos didelėse įmonėse, su kuriomis sudarytos bendradarbiavimo sutartys ir kurios atitinka didelėse įmonės statusą.

JP projekte numatyta, kad bent 40 proc. mokinių, priimtų mokytis pagal formaliojo profesinio mokymo programą pameistrystės forma, mokysis pagal programą, orientuotą į skaitmeninių kompetencijų ugdymą

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos Kartos Lietuva“ lėšomis.

Jungtinio projekto projektas „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“
NR. 10-025-J-0001-J03-00001

Projekto pradžia – 2024-02-21

Projekto pabaiga – 2024-06-30

Projekto biudžetas – 17226,88 Eur.

JP projekto veikla – asmenų, besimokančių pagal formaliojo profesinio mokymo programas, praktinis mokymas sektoriniame praktinio mokymo centre.

JP projekte dalyvaus 38 mokiniai (6 grupės po 5-10 profesinio mokymo įstaigos mokinius), atvykstančius mokytis į Utenos Maisto pramonės ir prekybos sektorinius praktinio mokymo centrus pagal virėjo, žemės ūkio gamybos verslo darbuotojo, maisto (mėsos ir paukštienos pusgaminių ir gaminių, pieno gaminių, duonos ir pyrago kepinių gamybos) pramonės darbuotojo, apskaitininko modulines formaliojo profesinio mokymo programas iš 4 profesinio mokymo įstaigų: Biržų technologijų ir verslo mokymo, Visagino technologijų ir verslo profesinio mokymo, Aukštaitijos ir Kėdainių profesinio rengimo centrų. Šios profesinio mokymo įstaigos, kurios neturi jokio sektorinio praktinio mokymo centro arba turi kito sektoriaus praktinio mokymo centrą.

17 mokinių (3 grupės, vidutiniškai po 6 mokinius) iš Biržų technologijų ir verslo mokymo, Visagino technologijų ir verslo profesinio mokymo, Aukštaitijos profesinio rengimo centrų pagal virėjo modulines profesinio mokymo programas v. k. P42101303, P32101309 5 dienas mokysis “Lietuviškų tradicinių nacionalinių patiekalų gaminimas” bei “Salotų, užkandžių, garnyrų ir šaltųjų patiekalų gaminimas, jų apipavidalinimas ir kokybės vertinimas” modulių;

5 mokiniai (1 grupė) iš Aukštaitijos profesinio rengimo centro pagal Žemės ūkio gamybos verslo darbuotojo modulines profesinio mokymo programas v.k. M44081102, T43081103 mokysis 5 dienas „Gyvulininkystės produkcijos gamyba ir realizavimas“ modulio;

6 mokiniai iš Visagino technologijų ir verslo profesinio mokymo pagal apskaitininko modulines profesinio mokymo programas v.k. P42041101, mokysis 5 dienas: „Pajamų ir sąnaudų duomenų formavimas ir apskaitymas“ modulio.

10 mokinių iš Kėdainių profesinio rengimo centro pagal maisto (mėsos ir paukštienos pusgaminių ir gaminių, pieno gaminių, duonos ir pyrago kepinių gamybos) pramonės darbuotojo modulines profesinio mokymo programą v.k. P42072101, mokysis 5 dienas „Duonos ir pyrago kepinių gamyba“ modulio.

Visi 38 mokiniai praktinio mokymo metu maisto pramonės ir prekybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose pagerins skaitmeninius įgūdžius, t. y. mokysis pagal formaliojo profesinio mokymo programas, orientuotas į skaitmeninių kompetencijų ugdymą. Taip pat visi mokiniai tobulins bent po 1 kompetenciją, reikalingą žaliajai pertvarkai.

Kompiuterinio projektavimo operatoriaus kartu su pagrindinio ir vidurinio ugdymo programos įgyvendinimas Utenos regioniniame profesinio mokymo centre 

Nr. 10-048-P-0002

Projekto įgyvendinimo pradžia: 2024-09-02 d. 

Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2025-06-30 

Projekto finansavimo suma –11625,56 Eur. 

 

Projekto tikslas – sudaryti galimybes Utenos regioninio profesinio mokymo centro mokiniams, baigusiems pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį, mokytis pagal profesinio mokymo programą ir kartu nuosekliai mokytis pagal bendrojo ugdymo programas (pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį ir vidurinio ugdymo programą), siekiant įgyti pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą ir IV lygio profesinę kvalifikaciją. 

Projekto tikslinė grupė – 14 Utenos regioninio profesinio mokymo centro mokinių, baigę pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį (9–10 klasės mokiniai), eksperimento tvarka besimokantis pagal ,,Kompiuterinio projektavimo operatorius“ profesinio mokymo programą (valstybinis kodas P42061102), IV lygio kvalifikacijai įgyti. Tikslinės grupės poreikiai: • Įgyti darbo rinkos poreikius atitinkančią profesinę kompetenciją ir praktinius įgūdžius, • Turėti galimybę naudotis modernia teorinio ir praktinio mokymo baze, kompiuterine įranga bei prietaisais, specialiomis IT programomis. • Turėti galimybę per trumpesnį laiką įgyti vidurinį išsilavinimą ir profesinę IV lygio kompiuterinio projektavimo operatoriaus kvalifikaciją. 

 

Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis 

Jungtinio projekto „Pameistrystė – nauja galimybė man!” profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas smulkiose ir vidutinėse įmonėse“ projektas  NR. 10-010-J-0001-J05-00021 

Projekto įgyvendinimo pradžia: 2024-09-02 d. 

Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2025-07-31 

Projekto finansavimo suma – 57641,42 Eur. 

JP projekto veikla – profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas smulkaus ir vidutinio verslo (toliau – SVV) įmonėse. JP projekte dalyvaus 8 profesinio mokymo įstaigos mokiniai, kurie buvo priimti mokytis pagal visą formaliojo pirminio arba tęstinio profesinio mokymo programą ir pabaigs mokymus pameistrystės forma. 

JP projektu siekiama įgyvendinti iš viso 8 pameistrystes:  

2 mokiniai pagal Transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo  programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Automobilių perdirbimo centras“ įmonėje;  

1 mokinys pagal Transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo  programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis MB „Radom LT“ įmonėje;  

1 mokinys pagal Transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo  programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Valvira“ įmonėje;  

1 mokinys pagal Transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo  programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Agarus“ įmonėje;  

1 mokinys pagal Transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo  programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Padangų kalnas“ įmonėje;  

1 mokinys pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo  programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Padangų kalnas“ įmonėje; 

1 mokinys pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo  programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis „TKS Production“ įmonėje 

Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.

Jungtinio projekto „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“ 

Projektas   Nr. 10-025-J-0001-J04-00002 

Projekto įgyvendinimo pradžia: 2024-09-02 
Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2025-06-30 
Projekto finansavimo suma –44831,45 Eur. 

 JP projekto veikla – asmenų, besimokančių pagal formaliojo profesinio mokymo programas, praktinis mokymas sektoriniame praktinio mokymo centre. 

JP projekte dalyvauja 87 mokiniai, atvykstantys mokytis į Utenos regioninio profesinio mokymo centro Maisto pramonės ir Prekybos sektorinius praktinio mokymo centrus pagal Virėjo, Konditerio, Duonos ir pyrago gaminių kepėjo bei Apskaitininko modulines formaliojo profesinio mokymo programas  iš Biržų technologijų ir verslo mokymo centro, Visagino technologijos ir verslo profesinio mokymo centro, Rokiškio profesinio mokymo centro, Aukštaitijos profesinio rengimo  centro bei Ukmergės technologijų ir verslo  mokyklos, kurios  neturi jokio sektorinio praktinio mokymo centro arba turi kito sektoriaus  praktinio mokymo centrą.  

JP projekte dalyvauja 23  mokiniai pagal Virėjo  modulinę profesinio mokymo programą iš Visagino technologijų ir verslo  profesinio mokymo centro, Aukštaitijos profesinio rengimo centro bei Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos, 20 mokinių pagal Konditerio modulinę profesinio mokymo programą iš Biržų technologijų ir verslo mokymo centro ir Rokiškio  profesinio mokymo centro, 5 mokiniai pagal  Duonos ir pyrago gaminių kepėjo modulinę profesinio mokymo programą iš Biržų technologijų ir verslo mokymo centro,  39 mokiniai pagal Apskaitininko  modulinę profesinio mokymo programą iš Biržų technologijų ir verslo mokymo centro, Rokiškio  profesinio mokymo centro bei Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos. 

 Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.

Galimybių mokytis profesinio mokymo modulių sudarymas Utenos regioniniame profesinio mokymo centre Utenos rajono gimnazijų mokiniams

Nr. 10-003-T-0004

Projekto įgyvendinimo pradžia: 2024-09-02 d.
Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2026-04-26
Projekto finansavimo suma –43 988,33Eur.

Projekto tikslas:
Apmokyti 46 Utenos „Saulės“ ir Užpalių gimnazijų mokinius formalių profesinio mokymo Utenos regioniniame profesinio mokymo centre, gerinant švietimo ir mokymo kokybę, įtraukumą, veiksmingumą, aktualumą darbo rinkos atžvilgiu, siekiant padėti įgyti bendrąsias verslumo kompetencijas ir įgūdžius, skatinti bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigų bendradarbiavimą. Pasirinkti profesinio mokymo programos moduliai padeda ugdyti mokinius pažangiajai specializacijai, ugdo verslumui reikalingus įgūdžius. Sudaromos galimybės bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams naudotis profesinio mokymo įstaigose esančia pažangia mokymo baze ir infrastruktūra

Projekto tikslinė grupė: 46 Utenos rajono gimnazijų mokiniai. 41 Utenos „Saulės“ gimnazijos mokinys, atvykstantys mokytis į Utenos regioninį profesinio mokymo centrą, iš jų 28 pagal Transporto priemonių remontininko modulinės profesinio mokymo programos (P42071604) modulį „Transporto priemonių vidaus degimo variklių techninė priežiūra ir remontas“ (407161692) bei 13 pagal Konditerio modulinės profesinio mokymo programos(P42101305) modulį „Desertų gamyba“ (4101382). 5 Užpalių gimnazijos mokiniai mokysis Virėjo modulinės profesinio mokymo programos (P32101309) modulį „Saldžiųjų patiekalų gaminimas ir jų apipavidalinimas“(310131342)

Tikslinės grupės poreikiai: • Įgyti darbo rinkos poreikius atitinkančias profesines kompetencijas ir praktinius įgūdžius besimokant gimnazijoje, siekiant sutrumpinti laiką nuo mokyklos suolo iki darbo rinkos; • Vietoj mokykloje vykstančių technologijų pamokų pasirinkti modulį ir išbandyti profesiją; • Turėti galimybę įgyti profesinę kompetenciją,

Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.

Jungtinio projekto „Pameistrystė – nauja galimybė man!” profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas didelėse įmonėse“ projektas  NR. 10-010-J-0001-J06-00009 

Projekto įgyvendinimo pradžia: 2024-09-02 d. 

Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2025-07-31 

Projekto finansavimo suma –7205,18 Eur. 

įgyvendinimas didelėse įmonėse. JP projekte dalyvaus 1 profesinio mokymo įstaigos mokinys, kuris buvo priimtas mokytis pagal visą formaliojo pirminio profesinio mokymo programą ir pabaigs mokymus pameistrystės forma. 

JP projektu siekiama įgyvendinti iš viso 1pameistrystę:  

1 mokinys pagal Transporto priemonių remontininko modulinė profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis LOG LT UAB įmonėje.  

  Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.

Investicijos į profesinio mokymo infrastruktūrą Vidurio ir Vakarų Lietuvoje
Projekto Nr. 10-021-P-0001
Projekto trukmė – 2024 m. gruodžio 17 d. – 2025 m. rugsėjo 17 d.
Projekto finansavimo suma – 510 848,75 Eur.
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšomis.
Projekto „Investicijos į profesinio mokymo infrastruktūrą Vidurio ir Vakarų Lietuvoje“ (10-021-P-0001) metu planuojama atlikti investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizę, atsižvelgiant į profesinio mokymo įstaigų regionuose poreikius dėl trūkstamos įrangos ir priemonių, regioninius plėtros planus, savivaldybių plėtros strategijas, užimtumo tarnybos ir kitus duomenis. Analizės rezultatai atsispindės tyrimo (analizės) ataskaitoje su pridedamu investicijų sąrašu (rekomendacijomis), pagal kurį bus planuojamas antrasis projekto etapas (profesinio mokymo įstaigų regionuose aprūpinimas praktiniam profesiniam mokymui reikalinga įranga ir priemonėmis).
Projekto metu taip pat bus parengti investicijų projektai toms profesinio mokymo įstaigoms, kurių investicijų suma į infrastruktūrą viršys 1 mln. Eur.
Projektą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra kartu su 36 projekto partneriais (Vidurio ir Vakarų Lietuvoje veikiančiomis profesinio mokymo įstaigomis, kuriose Švietimo, mokslo ir sporto ministerija įgyvendina savininko (dalininko) teises ir pareigas).
ES projektas „Profesinis ugdymas – prieinamas visiems“
Projekto Nr. 10-020-P-0001
Projekto finansavimo suma – 5 106 147,82 Eur.
Projekto trukmė – 2024 m. spalio 18 d.– 2029 m. rugpjūčio 31 d.
 
Projekto  tikslas – suteikti profesinių mokymo įstaigų mokiniams turintiems specialiųjų ugdymo poreikių ir mokiniams esantiems iš nepalankaus socialinio ekonominio konteksto būtinas priemones, įrangą, mokymus ir kitas specializuotas paslaugas, kurios prisidės prie mokinių didesnio įsitraukimo ir sudarys sąlygas užbaigti pradėtą mokymąsi, įgyti kvalifikaciją ir įsilieti į darbo rinką.
Projektas įgyvendinamas Vidurio ir vakarų Lietuvos regione ir Sostinės regione. Projektą įgyvendina – Europos socialinio fondo agentūra (ESFA) su 46 partneriais – Utenos regioninis profesinio mokymo centras yra vienas iš jų.
Projekto tikslinė grupė – profesinių mokymo įstaigų mokiniai (turintys specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP), ir mokiniai iš nepalankaus socialinio ekonominio konteksto (SEK), mokytojai, švietimo pagalbos specialistai. Planuojama, kad įgyvendinus projektą parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti bus suteikta 790 nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniams.
Projekto veiklos ir poveiklės
Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Sostinės regione ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione:
• Profesinio mokymo prieinamumo gerinimas mokiniams turintiems SUP ir esantiems iš nepalankaus SEK.
• Profesinės mokymo įstaigos mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų kompetencijų tobulinimas.
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos fondų „Europos socialinis fondas +“ (ESF+) ir Bendrojo finansavimo lėšomis.