Karjeros specialistų tinklo vystymas
Projekto „Karjeros specialistų tinklo vystymas“ tikslas – užtikrinti profesinio orientavimo paslaugų teikimą įvairaus amžiaus mokiniams bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir kitose švietimo įstaigose.
Projekto metu numatoma vystyti karjeros specialistų tinklą ir užtikrinti karjeros konsultavimo paslaugų teikimą mokiniams. Projekto metu bus įdarbinti karjeros specialistai, teikiantys profesinio orientavimo paslaugas mokiniams bendrojo ugdymo mokyklose ar kitose švietimo įstaigose. Numatoma, kad 2023 m. pabaigoje švietimo įstaigose dirbs 380 karjeros specialistų. Profesinis orientavimas bus vykdomas teikiant ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir profesinio konsultavimo paslaugas.
Projekto trukmė – 2022 m. rugsėjo 13 d. – 2023 m. gruodžio 31 d.
Projekto finansavimo suma – 9 998 172,97 Eur
Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.
MODULIO „TRANSPORTO PRIEMONIŲ VIDAUS DEGIMO VARIKLIŲ TECHNINĖ PRIEŽIŪRA IR REMONTAS“ ĮGYVENDINIMAS GIMNAZIJOS MOKINIAMS UTENOS REGIONINIAME PROFESINIO MOKYMO CENTRE”
NR. 10-002-T-0006
Projekto įgyvendinimo pradžia: 2023-09-01 d.
Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2025-06-30
Projekto finansavimo suma – 5 128 Eur.
Projekto tikslas – apmokyti 5 Utenos „Saulės“ gimnazijos mokinius formaliosios Transporto priemonių remontininko modulinės profesinio mokymo programos modulio „Transporto priemonių vidaus degimo variklių techninė priežiūra ir remontas“ Utenos regioniniame profesinio mokymo centre, gerinant švietimo ir mokymo kokybę, įtraukumą, veiksmingumą, aktualumą darbo rinkos atžvilgiu, siekiant padėti įgyti bendrąsias verslumo kompetencijas ir įgūdžius, skatinti bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigų bendradarbiavimą.
Projekto tikslinė grupė – 5 Utenos „Saulės“ gimnazijos mokiniai, atvykstantys mokytis į Utenos regioninį profesinio mokymo centrą pagal formaliąją Transporto priemonių remontininko modulinės profesinio mokymo programos (P42071604) modulį „Transporto priemonių vidaus degimo variklių techninė priežiūra ir remontas“ (407161692).
Utenos regioninis profesinio mokymo centras projektu sprendžia šias problemas:
1. bendrojo ugdymo mokyklų profesinio orientavimo efektyvumo gerinimas, sudarant sąlygas mokytis profesijos dar mokyklos suole;
2. inžinerinių specialybių populiarinimas;
3. Utenos regioninio profesinio mokymo centro sukurtos modernios infrastruktūros ir mokymo bazės efektyvesnis panaudojimas.
5 Utenos „Saulės“ gimnazijos mokiniai, švietimo įstaigoms įgyvendinant bendradarbiavimo sutartį, pasirinko Utenos regioniniame profesinio mokymo centre mokytis formaliosios Transporto priemonių remontininko modulinės profesinio mokymo programos (P42071604) 15 kreditų apimties modulį „Transporto priemonių vidaus degimo variklių techninė priežiūra ir remontas“ (407161692). Taip pat visi šie mokiniai mokysis modulio, orientuoto į skaitmeninių kompetencijų ugdymą, kompetencijų, reikalingų žaliajai pertvarkai, ugdymą. Planuojama, jog mokiniai modulį baigs ir kompetencijas įgis 2025-06-30.
Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis
Jungtinio projekto projektas „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“
Nr. 10-025-J-0001-J02-00011
Projekto pradžia – 2023-09-04
Projekto pabaiga – 2024-06-30
Projekto biudžetas – 56 667,38 Eur.
JP projekto veikla – asmenų, besimokančių pagal formaliojo profesinio mokymo programas, praktinis mokymas sektoriniame praktinio mokymo centre.
JP projekte dalyvaus 125 mokiniai (24 grupės po 5-8 profesinio mokymo įstaigos mokinius), atvykstančius mokytis į Maisto pramonės ir prekybos praktinio mokymo centrus pagal Virėjo, Apskaitininko, Konditerio, Duonos ir pyrago gaminių kepėjo, Finansinių paslaugų teikėjo formaliojo profesinio mokymo programas iš 7 profesinio mokymo įstaigų: Biržų technologijų ir verslo mokymo centro, Rokiškio profesinio mokymo centro, Marijampolės profesinio rengimo centro, Švenčionių profesinio rengimo centro, Kupiškio technologijos ir verslo mokyklos, Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos bei Zarasų profesinės mokyklos.
45 mokiniai (7 grupės, vidutiniškai po 6 mokinius) pagal Virėjo modulines profesinio mokymo programas v. k. P21101308, P21101388, P32101305, P42101303 5 dienas mokysis Nesudėtingų technologijų pusgaminių gaminimas, Karštųjų patiekalų ir pusgaminių gaminimas ir apipavidalinimas, Tautinio paveldo patiekalų gaminimas modulių;
25 mokiniai (5 grupės po 5 mokinius) pagal Konditerio modulines profesinio mokymo programas v.k., P43101302, T43101302 mokysis 5 dienas Nemielinių tešlų konditerijos gaminių gaminimas ir konditerijos pusgaminių ir puošimo elementų gamyba modulių;
5 mokiniai (1 grupė) pagal Duonos ir pyrago kepėjo modulines profesinio mokymo programas v.k. P32101306, T32101301 mokysis 5 dienas Duonos gaminių gaminimas ir fasavimas modulio;
45 mokiniai (9 grupės po 5 mokinius) pagal Apskaitininko modulines profesinio mokymo programas v.k. P43041101, T43041102 mokysis 5 dienas: Buhalterinė apskaitos tvarkymas, Įsipareigojimų dokumentų apskaitos tvarkymas ir registravimas apskaitoje, Turto dokumentų tvarkymo ir registravimo apskaitoje, Pajamų ir sąnaudų duomenų formavimas ir apskaitymas, mokesčių apskaičiavimas ir deklaravimas modulių. Iš Biržų technologijų ir verslo mokymo centro ir Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos po 10 mokinių, iš Kupiškio technologijos ir verslo mokyklos – 5 mokiniai, iš Rokiškio profesinio mokymo centro – 20 mokinių.
5 mokiniai (1 grupė) iš Švenčionių profesinio rengimo centro mokysis pagal Finansinių paslaugų teikėjo modulinę profesinio mokymo programą v.k P43041201, T43041202. 5 dienas mokysis Buhalterinės apskaitos tvarkymas, mokesčių apskaičiavimas ir deklaravimas modulio.
JP projekte numatyta, kad bent 40 proc., t.y. 50 mokinių praktinio mokymo metu prekybos sektoriniame praktinio mokymo centre pagerins skaitmeninius įgūdžius, t. y. mokysis pagal formaliojo profesinio mokymo programas, orientuotas į skaitmeninių kompetencijų ugdymą: Apskaitininko modulinę profesinio mokymo programą v.k P43041101, T43041102, Finansinių paslaugų teikėjo modulinę profesinio mokymo programą v.k. P43041201, T43041202. Taip pat visi mokiniai tobulins bent po 1 kompetenciją, reikalingą žaliajai pertvarkai.
JUNGTINIO PROJEKTO „PAMEISTRYSTĖ – NAUJA GALIMYBĖ MAN!”
PROFESINIO MOKYMO PAMEISTRYSTĖS FORMA ĮGYVENDINIMAS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO ĮMONĖSE PROJEKTAS
NR. 10-010-J-0001-J03-00015
JP projekto įgyvendinimo pradžia: 2022-01-02 d.
JP projekto įgyvendinimo pabaiga: 2024 m birželio 30 d.
Projekto finansavimo suma – 46618,58 Eur.
JP projekto veikla – profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas smulkaus ir vidutinio verslo (toliau – SVV) įmonėse. JP projekte dalyvaus 9 profesinio mokymo įstaigos mokiniai, kurie buvo priimti mokytis pagal visą formaliojo pirminio arba tęstinio profesinio mokymo programą ir pabaigs mokymus pameistrystės forma.
JP projektu siekiama įgyvendinti iš viso 9 pameistrystės:
1 mokinys pagal transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo programą trumpos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Kelio servisas Utenoje“ įmonėje;
5 mokiniai, iš jų 2 mokiniai pagal apdailininko modulinę profesinio mokymo programą ir 3 mokiniai pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo programą trumpos trukmės pameistrystės forma mokysis MB „Modernizacijos projektai“
1 mokinys pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „USM Engineering“ įmonėje;
1 mokinys pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Mantika“ įmonėje.
1 mokinys pagal apdailininko modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Dauniškis ir KO“ įmonėje.
Pameistrystės bus įgyvendinamos SVV įmonėse, su kuriomis sudarytos bendradarbiavimo sutartys ir kurios atitinka SVV įmonės statusą.
JP projekte numatyta, kad bent 40 proc. mokinių, priimtų mokytis pagal formaliojo profesinio mokymo programą pameistrystės forma, mokysis pagal programą, orientuotą į skaitmeninių kompetencijų ugdymą.
Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos Kartos Lietuva“ lėšomis.
PROFESINIO MOKYMO PAMEISTRYSTĖS FORMA
ĮGYVENDINIMAS DIDELĖSE ĮMONĖSE PROJEKTAS
NR. 10-010-J-0001-J04-00001
JP projekto įgyvendinimo pradžia: 2022-01-02 d.
JP projekto įgyvendinimo pabaiga: 2024 m birželio 30 d.
Projekto finansavimo suma – 19208,94 Eur.
JP projekto veikla – profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas didelėse įmonėse. JP projekte dalyvaus 3 profesinio mokymo įstaigos mokinių, kurie buvo priimti mokytis pagal visą formaliojo pirminio arba tęstinio profesinio mokymo programą ir pabaigs mokymus pameistrystės forma
JP projektu siekiama įgyvendinti iš viso 3 pameistrysčių:
2 mokiniai pagal maisto (mėsos ir paukštienos pusgaminių ir gaminių, pieno gaminių, duonos ir pyrago kepinių gamybos) pramonės darbuotojo modulinę profesinio mokymo programą, (T43072102) ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB “Rokiškio pieno gamyba” įmonėje;
1 mokinys pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo, (P43071501) programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Biovela-Utenos mėsa“, įmonėje;
Pameistrystės bus įgyvendinamos didelėse įmonėse, su kuriomis sudarytos bendradarbiavimo sutartys ir kurios atitinka didelėse įmonės statusą.
JP projekte numatyta, kad bent 40 proc. mokinių, priimtų mokytis pagal formaliojo profesinio mokymo programą pameistrystės forma, mokysis pagal programą, orientuotą į skaitmeninių kompetencijų ugdymą
Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos Kartos Lietuva“ lėšomis.
Jungtinio projekto projektas „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“
NR. 10-025-J-0001-J03-00001
Projekto pradžia – 2024-02-21
Projekto pabaiga – 2024-06-30
Projekto biudžetas – 17226,88 Eur.
JP projekto veikla – asmenų, besimokančių pagal formaliojo profesinio mokymo programas, praktinis mokymas sektoriniame praktinio mokymo centre.
JP projekte dalyvaus 38 mokiniai (6 grupės po 5-10 profesinio mokymo įstaigos mokinius), atvykstančius mokytis į Utenos Maisto pramonės ir prekybos sektorinius praktinio mokymo centrus pagal virėjo, žemės ūkio gamybos verslo darbuotojo, maisto (mėsos ir paukštienos pusgaminių ir gaminių, pieno gaminių, duonos ir pyrago kepinių gamybos) pramonės darbuotojo, apskaitininko modulines formaliojo profesinio mokymo programas iš 4 profesinio mokymo įstaigų: Biržų technologijų ir verslo mokymo, Visagino technologijų ir verslo profesinio mokymo, Aukštaitijos ir Kėdainių profesinio rengimo centrų. Šios profesinio mokymo įstaigos, kurios neturi jokio sektorinio praktinio mokymo centro arba turi kito sektoriaus praktinio mokymo centrą.
17 mokinių (3 grupės, vidutiniškai po 6 mokinius) iš Biržų technologijų ir verslo mokymo, Visagino technologijų ir verslo profesinio mokymo, Aukštaitijos profesinio rengimo centrų pagal virėjo modulines profesinio mokymo programas v. k. P42101303, P32101309 5 dienas mokysis “Lietuviškų tradicinių nacionalinių patiekalų gaminimas” bei “Salotų, užkandžių, garnyrų ir šaltųjų patiekalų gaminimas, jų apipavidalinimas ir kokybės vertinimas” modulių;
5 mokiniai (1 grupė) iš Aukštaitijos profesinio rengimo centro pagal Žemės ūkio gamybos verslo darbuotojo modulines profesinio mokymo programas v.k. M44081102, T43081103 mokysis 5 dienas „Gyvulininkystės produkcijos gamyba ir realizavimas“ modulio;
6 mokiniai iš Visagino technologijų ir verslo profesinio mokymo pagal apskaitininko modulines profesinio mokymo programas v.k. P42041101, mokysis 5 dienas: „Pajamų ir sąnaudų duomenų formavimas ir apskaitymas“ modulio.
10 mokinių iš Kėdainių profesinio rengimo centro pagal maisto (mėsos ir paukštienos pusgaminių ir gaminių, pieno gaminių, duonos ir pyrago kepinių gamybos) pramonės darbuotojo modulines profesinio mokymo programą v.k. P42072101, mokysis 5 dienas „Duonos ir pyrago kepinių gamyba“ modulio.
Visi 38 mokiniai praktinio mokymo metu maisto pramonės ir prekybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose pagerins skaitmeninius įgūdžius, t. y. mokysis pagal formaliojo profesinio mokymo programas, orientuotas į skaitmeninių kompetencijų ugdymą. Taip pat visi mokiniai tobulins bent po 1 kompetenciją, reikalingą žaliajai pertvarkai.
Kompiuterinio projektavimo operatoriaus kartu su pagrindinio ir vidurinio ugdymo programos įgyvendinimas Utenos regioniniame profesinio mokymo centre
Nr. 10-048-P-0002
Projekto įgyvendinimo pradžia: 2024-09-02 d.
Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2025-06-30
Projekto finansavimo suma –11625,56 Eur.
Projekto tikslas – sudaryti galimybes Utenos regioninio profesinio mokymo centro mokiniams, baigusiems pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį, mokytis pagal profesinio mokymo programą ir kartu nuosekliai mokytis pagal bendrojo ugdymo programas (pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį ir vidurinio ugdymo programą), siekiant įgyti pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą ir IV lygio profesinę kvalifikaciją.
Projekto tikslinė grupė – 14 Utenos regioninio profesinio mokymo centro mokinių, baigę pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį (9–10 klasės mokiniai), eksperimento tvarka besimokantis pagal ,,Kompiuterinio projektavimo operatorius“ profesinio mokymo programą (valstybinis kodas P42061102), IV lygio kvalifikacijai įgyti. Tikslinės grupės poreikiai: • Įgyti darbo rinkos poreikius atitinkančią profesinę kompetenciją ir praktinius įgūdžius, • Turėti galimybę naudotis modernia teorinio ir praktinio mokymo baze, kompiuterine įranga bei prietaisais, specialiomis IT programomis. • Turėti galimybę per trumpesnį laiką įgyti vidurinį išsilavinimą ir profesinę IV lygio kompiuterinio projektavimo operatoriaus kvalifikaciją.
Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis
„Jungtinio projekto „Pameistrystė – nauja galimybė man!” profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas smulkiose ir vidutinėse įmonėse“ projektas NR. 10-010-J-0001-J05-00021
Projekto įgyvendinimo pradžia: 2024-09-02 d.
Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2025-07-31
Projekto finansavimo suma – 57641,42 Eur.
JP projekto veikla – profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas smulkaus ir vidutinio verslo (toliau – SVV) įmonėse. JP projekte dalyvaus 8 profesinio mokymo įstaigos mokiniai, kurie buvo priimti mokytis pagal visą formaliojo pirminio arba tęstinio profesinio mokymo programą ir pabaigs mokymus pameistrystės forma.
JP projektu siekiama įgyvendinti iš viso 8 pameistrystes:
2 mokiniai pagal Transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Automobilių perdirbimo centras“ įmonėje;
1 mokinys pagal Transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis MB „Radom LT“ įmonėje;
1 mokinys pagal Transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Valvira“ įmonėje;
1 mokinys pagal Transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Agarus“ įmonėje;
1 mokinys pagal Transporto priemonių remontininko modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Padangų kalnas“ įmonėje;
1 mokinys pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „Padangų kalnas“ įmonėje;
1 mokinys pagal suvirintojo modulinę profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis „TKS Production“ įmonėje
Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.
Jungtinio projekto „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“
Projektas Nr. 10-025-J-0001-J04-00002
Projekto įgyvendinimo pradžia: 2024-09-02
Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2025-06-30
Projekto finansavimo suma –44831,45 Eur.
JP projekto veikla – asmenų, besimokančių pagal formaliojo profesinio mokymo programas, praktinis mokymas sektoriniame praktinio mokymo centre.
JP projekte dalyvauja 87 mokiniai, atvykstantys mokytis į Utenos regioninio profesinio mokymo centro Maisto pramonės ir Prekybos sektorinius praktinio mokymo centrus pagal Virėjo, Konditerio, Duonos ir pyrago gaminių kepėjo bei Apskaitininko modulines formaliojo profesinio mokymo programas iš Biržų technologijų ir verslo mokymo centro, Visagino technologijos ir verslo profesinio mokymo centro, Rokiškio profesinio mokymo centro, Aukštaitijos profesinio rengimo centro bei Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos, kurios neturi jokio sektorinio praktinio mokymo centro arba turi kito sektoriaus praktinio mokymo centrą.
JP projekte dalyvauja 23 mokiniai pagal Virėjo modulinę profesinio mokymo programą iš Visagino technologijų ir verslo profesinio mokymo centro, Aukštaitijos profesinio rengimo centro bei Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos, 20 mokinių pagal Konditerio modulinę profesinio mokymo programą iš Biržų technologijų ir verslo mokymo centro ir Rokiškio profesinio mokymo centro, 5 mokiniai pagal Duonos ir pyrago gaminių kepėjo modulinę profesinio mokymo programą iš Biržų technologijų ir verslo mokymo centro, 39 mokiniai pagal Apskaitininko modulinę profesinio mokymo programą iš Biržų technologijų ir verslo mokymo centro, Rokiškio profesinio mokymo centro bei Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos.
Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.
Galimybių mokytis profesinio mokymo modulių sudarymas Utenos regioniniame profesinio mokymo centre Utenos rajono gimnazijų mokiniams
Nr. 10-003-T-0004
Projekto įgyvendinimo pradžia: 2024-09-02 d.
Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2026-04-26
Projekto finansavimo suma –43 988,33Eur.
Projekto tikslas:
Apmokyti 46 Utenos „Saulės“ ir Užpalių gimnazijų mokinius formalių profesinio mokymo Utenos regioniniame profesinio mokymo centre, gerinant švietimo ir mokymo kokybę, įtraukumą, veiksmingumą, aktualumą darbo rinkos atžvilgiu, siekiant padėti įgyti bendrąsias verslumo kompetencijas ir įgūdžius, skatinti bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigų bendradarbiavimą. Pasirinkti profesinio mokymo programos moduliai padeda ugdyti mokinius pažangiajai specializacijai, ugdo verslumui reikalingus įgūdžius. Sudaromos galimybės bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams naudotis profesinio mokymo įstaigose esančia pažangia mokymo baze ir infrastruktūra
Projekto tikslinė grupė: 46 Utenos rajono gimnazijų mokiniai. 41 Utenos „Saulės“ gimnazijos mokinys, atvykstantys mokytis į Utenos regioninį profesinio mokymo centrą, iš jų 28 pagal Transporto priemonių remontininko modulinės profesinio mokymo programos (P42071604) modulį „Transporto priemonių vidaus degimo variklių techninė priežiūra ir remontas“ (407161692) bei 13 pagal Konditerio modulinės profesinio mokymo programos(P42101305) modulį „Desertų gamyba“ (4101382). 5 Užpalių gimnazijos mokiniai mokysis Virėjo modulinės profesinio mokymo programos (P32101309) modulį „Saldžiųjų patiekalų gaminimas ir jų apipavidalinimas“(310131342)
Tikslinės grupės poreikiai: • Įgyti darbo rinkos poreikius atitinkančias profesines kompetencijas ir praktinius įgūdžius besimokant gimnazijoje, siekiant sutrumpinti laiką nuo mokyklos suolo iki darbo rinkos; • Vietoj mokykloje vykstančių technologijų pamokų pasirinkti modulį ir išbandyti profesiją; • Turėti galimybę įgyti profesinę kompetenciją,
Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.
„Jungtinio projekto „Pameistrystė – nauja galimybė man!” profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas didelėse įmonėse“ projektas NR. 10-010-J-0001-J06-00009
Projekto įgyvendinimo pradžia: 2024-09-02 d.
Projekto įgyvendinimo pabaiga: 2025-07-31
Projekto finansavimo suma –7205,18 Eur.
įgyvendinimas didelėse įmonėse. JP projekte dalyvaus 1 profesinio mokymo įstaigos mokinys, kuris buvo priimtas mokytis pagal visą formaliojo pirminio profesinio mokymo programą ir pabaigs mokymus pameistrystės forma.
JP projektu siekiama įgyvendinti iš viso 1pameistrystę:
1 mokinys pagal Transporto priemonių remontininko modulinė profesinio mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis LOG LT UAB įmonėje.
Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.